Wensen Personeelsverenigingen & NapPas leden

Gepubliceerd op 25 april 2012

In de afgelopen 3 weken heeft NapPas zowel bij haar leden als bij Personeelsverenigingen geïnventariseerd waar NapPas zich kan verbeteren.
NapPas dient te werken aan de volgende technische verbeteringen:

–       Buttons voor het plaatsen van bestellingen veranderen in oranje buttons
–       Het verkorten van het bestelproces met minimaal 1 stap
–       Testimonials tonen bij de parkenpagina’s
–       Op de pagina https://www.nappas.nl/parken/ dient de korting in ieder blok goed zichtbaar te zijn
–       Tevens dient het hele blok klikbaar te zijn, zodat het voor de leden makkelijk en overzichtelijk is
–       Op de pagina’s van de Personeelsverenigingen dient zowel een Testimonial als een afbeelding van de NapPas zichtbaar te zijn
–       Op de laatste pagina na een bestelling dienen we sociale media buttons te plaatsen
–       Geslacht op het bestelformulier ontbreekt op dit moment
In de maand mei zullen alle bovenstaande punten verwerkt zijn.Wij hopen hiermee te voldoen aan de hoge eisen van zowel onze leden als de Personeelsverenigingen!

Categorie: Nieuws

Nieuwsbrief

Nappas op Facebook

4 mensen op één NapPas!