De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u de NapPas ontvangt. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht kunt u de NapPas binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, inclusief een mededeling, zoals het ingevulde modelformulier dat u een beroep doet op uw herroepingsrecht , naar NapPas, Kampenringweg 45 D, 2803 PE Gouda. Ook kunt u eerst binnen 14 dagen na ontvangst aangeven dat u gebruik maakt van uw herroepingsrecht.

Na deze melding heeft u nog 14 dagen om de NapPas te retourneren. Als u de overeenkomst herroept, storten wij alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan zo snel mogelijk en in ieder geval niet later dan 14 dagen na herroeping, terug. Wij wachten met terugbetaling tot wij de NapPas hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de NapPas heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U bent alleen gehouden de directe kosten van het terugzenden van de NapPas en de eventuele abonnementskosten voor de dienst tot het moment van ontbinding te betalen. Let op dat u netjes omgaat met de NapPas, anders kunnen wij eventuele waardevermindering van de NapPas bij u in rekening brengen.

Zolang de NapPas houder zelf aanwezig is kunnen nog eens 3 andere personen profiteren van de geboden korting. Dit kunnen zowel familie leden als niet familie leden zijn.

KidZcity, Archeon, Try2Escape, ss Rotterdam, Nationaal Brandweermuseum en nog eens 250 andere spetterende dagjes uit. In totaal korting bij méér dan 250 ‘leuke dagjes uit’!

U heeft 3 opties om de NapPas te bestellen:

Optie 1: De NapPas voor 1 jaar gebruik voor de prijs van € 29,95

Optie 2: De NapPas voor 2 jaar gebruik voor de prijs van € 48,50

Optie 3: De NapPas voor 3 jaar gebruik voor de prijs van € 62,00

Ja, NapPas is aangesloten bij Thuiswinkel!

U kunt dit ook controleren door te navigeren naar de website van Thuiswinkel, https://www.thuiswinkel.org/consumenten/

  1. Navigeer naar “Zoek in onze ledenlijst”
  2. Klik op “Trefwoord of bedrijfsnaam”
  3. Tik “NapPas” in het zoekveld

De verzendkosten zijn geheel gratis.

Nee, alle vermelde prijzen die u op de NapPas website treft zijn inclusief BTW!

De maximale inhoudelijke reactie termijn op uw vraag/klacht is 5 werkdagen, NapPas streeft er echter naar uw vraag en/of klacht zo snel mogelijk te beantwoorden. Afhankelijk van drukte kunnen het meerdere werkdagen zijn, intern is het doel u binnen 1 dag te voorzien van een antwoord. Alle vragen/klachten kunnen worden gericht aan info@nappas.nl  De Klantenservice van NapPas bestaat uit een professioneel team, bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00. U kunt ook een klacht rechtstreeks bij de geschillencommissie indienen, dit kan via www.sgc.nl

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/

De korting die wordt geboden door de aangesloten dagjes weg kunnen flink oplopen! Afhankelijk van de verschilllende entreeprijzen kunnen de kortingen zelfs oplopen tot 50%! Gemiddeld gezien schommelt de korting op de entreeprijs rond de 25% per persoon, in totaal vier personen profiteren hiervan met een NapPas!

Zodra NapPas de betaling in goede orde heeft ontvangen zal direct een NapPas op naam worden bedrukt. Vervolgens wordt de NapPas per post verstuurd zonder track & trace code. Verzending vindt altijd plaats via PostNL en ontvangt u binnen uiterlijk 5 werkdagen. Indien u niet thuis bent zal de NapPas in de brievenbus worden gedeponeerd.