Ja, NapPas beschikt over het certificaat E-commerce Europe Trustmark:

https://www.ecommercetrustmark.eu/thuiswinkel/

De NapPas is een kortingspas die u kunt kopen om korting te krijgen bij vele leuke dagjes uit. U dient de NapPas aan de kassa van het aangesloten dagje uit te tonen voor het ontvangen van aantrekkelijke kortingen.

Ja, NapPas is aangesloten bij Thuiswinkel!

U kunt dit ook controleren door te navigeren naar de website van Thuiswinkel, https://www.thuiswinkel.org/consumenten/

  1. Navigeer naar “Zoek in onze ledenlijst”
  2. Klik op “Trefwoord of bedrijfsnaam”
  3. Tik “NapPas” in het zoekveld

U heeft 3 opties om de NapPas te bestellen:

Optie 1: De NapPas voor 1 jaar gebruik voor de prijs van € 29,95

Optie 2: De NapPas voor 2 jaar gebruik voor de prijs van € 48,50

Optie 3: De NapPas voor 3 jaar gebruik voor de prijs van € 62,00

Zodra NapPas de betaling in goede orde heeft ontvangen zal direct een NapPas op naam worden bedrukt. Vervolgens wordt de NapPas per post verstuurd zonder track & trace code. Verzending vindt altijd plaats via PostNL en ontvangt u binnen uiterlijk 5 werkdagen. Indien u niet thuis bent zal de NapPas in de brievenbus worden gedeponeerd.

KidZcity, Archeon, Try2Escape, Snowplanet, ss Rotterdam, Nationaal Brandweermuseum en nog eens 250 andere spetterende dagjes uit. In totaal korting bij méér dan 250 ‘leuke dagjes uit’!

De korting die wordt geboden door de aangesloten dagjes weg kunnen flink oplopen! Afhankelijk van de verschilllende entreeprijzen kunnen de kortingen zelfs oplopen tot 50%! Gemiddeld gezien schommelt de korting op de entreeprijs rond de 25% per persoon, in totaal vier personen profiteren hiervan met een NapPas!

Zolang de NapPas houder zelf aanwezig is kunnen nog eens 3 andere personen profiteren van de geboden korting. Dit kunnen zowel familie leden als niet familie leden zijn.

De maximale inhoudelijke reactie termijn op uw vraag/klacht is 5 werkdagen, NapPas streeft er echter naar uw vraag en/of klacht zo snel mogelijk te beantwoorden. Afhankelijk van drukte kunnen het meerdere werkdagen zijn, intern is het doel u binnen 1 dag te voorzien van een antwoord. Alle vragen/klachten kunnen worden gericht aan info@nappas.nl  De Klantenservice van NapPas bestaat uit een professioneel team, bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00. U kunt ook een klacht rechtstreeks bij de geschillencommissie indienen, dit kan via www.sgc.nl

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Nee, alle vermelde prijzen die u op de NapPas website treft zijn inclusief BTW!