Veelgestelde vragen

INFORMATIE NAPPAS?

Wat is NapPas?

De NapPas is een kortingspas die u kunt kopen om korting te krijgen bij vele leuke dagjes uit. U dient de NapPas aan de kassa van het aangesloten dagje uit te tonen voor het ontvangen van aantrekkelijke kortingen. De NapPas is een jaar lang geldig. De NapPas kan het hele jaar onbeperkt worden gebruikt.

Ik wil de NapPas bestellen, hoe kan ik dit doen?

U kunt de NapPas bestellen via het bestelformulier, BESTELLEN

Indien u extra uitleg wilt hoe u de bestelling kunt plaatsten hebben wij een FILMPJE gemaakt om het voor u te visualiseren.

Hoe lang kan ik gebruik maken van de NapPas na aanschaf?

NapPas is een dienst waarbij u hoge uiteenlopende kortingen ontvangt tot wederopzegging. Hierbij dient u rekening te houden met een opzegtermijn van één maand. De NapPas geldt één jaar. Op uw NapPas staat een datum, elk jaar is deze datum bindend voor het verlengen van uw lidmaatschap als ook het tijdig ontvangen van een opzegging.

Ik heb de NapPas besteld maar nog niet binnen?

Wij vernemen graag van u indien u de NapPas niet tijdig binnen heeft! U kunt ons een e-mail sturen. Ook is het mogelijk telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, telefoonnummer: 0800-2017. (gratis telefoonnummer)

Wat gebeurt er met mijn vraag/klacht?

De maximale reactie termijn op uw vraag/klacht is 5 werkdagen, NapPas streeft er echter naar uw vraag en/of klacht zo snel mogelijk te beantwoorden. Afhankelijk van drukte kunnen het meerdere werkdagen zijn, intern is het doel u binnen 1 dag te voorzien van een antwoord. Alle vragen/klachten kunnen worden gericht aan info@nappas.nl  De Klantenservice van NapPas bestaat uit een professioneel team, bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00. U kunt ook een klacht rechtstreeks bij de geschillencommissie indienen, dit kan via www.sgc.nl
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Zijn de gehanteerde prijzen exclusief BTW?

Nee, alle vermelde prijzen die u treft op de NapPas website zijn  inclusief BTW!

Welke betaalmogelijkheden biedt NapPas?

De NapPas kunt u bestellen met i-DEAL, Paypal, Eenmalige afschrijving, MasterCard, Maestro, Visa, Webshop Giftcard, MisterCash en SofortBanking.

De NapPas is besteld, en nu?

Zodra NapPas de betaling in goede orde heeft ontvangen zal direct een NapPas op naam worden bedrukt. Vervolgens wordt de NapPas in een welkomstpakket verstuurd per post. Verzending vindt altijd plaats via PostNL.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

De verzendkosten zijn geheel gratis.

Is NapPas aangesloten bij Thuiswinkel?

Ja, NapPas is aangesloten bij Thuiswinkel!

U kunt dit ook controleren door te navigeren naar de website van Thuiswinkel, https://www.thuiswinkel.org/consumenten/

Ga vervolgens naar “Zoek in onze ledenlijst”, hierna klikt u “Trefwoord of bedrijfsnaam” en u tikt NapPas in voor het benaderen van het certificaat via Thuiswinkel.

NapPas is sinds 5 april 2011 lid van Thuiswinkel.

 

 

Ik ben in het bezit van een NapPas, wat levert een bezoek aan Indoor Skydive Roosendaal op?

Met uw NapPas kunt u naast u zelf nog eens 3 personen laten profiteren van de korting. Bij Indoor Skydive Roosendaal ontvangt u met uw NapPas € 15,00 korting per persoon x 4 personen = Totale korting bedraagt € 60,00!

Wat kost de NapPas?

De NapPas kost slechts €19,95 per jaar! Voor dit bedrag heeft u het  gehele jaar doorlopend korting bij alle aangesloten amusementsgelegenheden. Heel het jaar heeft u kortingen die kunnen oplopen tot wel €30,00 p.p. Op 1 NapPas kunt u jaarlijks al tientallen euro's besparen met uw NapPas!

Waar heb ik bijvoorbeeld korting?

SS Rotterdam, Kidzcity, Skidome Rucphen, Deltapark Neeltje Jans, Miniworld Rotterdam, Snowplanet, Archeon, Nederlands Stripmuseum Groningen en nog eens 300 andere spetterende dagjes uit. In totaal korting bij méér dan 300 'leuke dagjes uit'!

Wat is de gemiddelde korting?

De korting die wordt geboden door de aangesloten dagjes weg kunnen flink oplopen! Afhankelijk van de verschillende entreeprijzen kunnen de kortingen zelfs oplopen tot 50%! Gemiddeld gezien schommelt de korting op de entreeprijs rond de 25% per persoon, in totaal vier personen profiteren hiervan met een NapPas!

Wie doen er mee aan de NapPas?

Alle dagjes uit die bij de NapPas zijn aangesloten zijn terug te vinden via deze pagina

Ik ben in het bezit van een NapPas, wat levert een bezoek aan BAS Ballonvaarten op?

Met uw NapPas kunt u naast u zelf nog eens 3 personen laten profiteren van de korting. Een entreekaartje bij BAS Ballonvaarten bedraagt € 164,25  Met uw NapPas ontvangt u € 34,25 korting, dit komt neer op € 34,25 x 4 personen = Totale korting bedraagt € 137,00!

Mag ik ook andere mensen buiten het gezin meenemen op de NapPas?

Zolang de NapPas houder zelf aanwezig is kunnen nog eens 3 andere personen profiteren van de geboden korting. Of dit familieleden zijn of niet, u als NapPas houder bepaalt welke 3 overige personen met u mee profiteren!

Ontvang ik elk jaar een nieuwe pas?

Na uw aanmelding stuurt NapPas u een persoonlijke pas. Uw NapPas bevat een datum zonder jaartal, met deze pas heeft u altijd korting tot wederopzegging.

Bij opzegging wordt u geacht uw NapPas retour te sturen. Op dit moment verstuurt NapPas niet elk jaar een nieuwe pas.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst. Als u binnen deze termijn gebruik heeft gemaakt van de door ons geleverde dienst, dient u het door u gebruikte deel te vergoeden. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht kunt u de NapPas binnen uiterlijk 14 dagen aan ons retourneren, inclusief een mededeling, zoals het ingevulde modelformulier dat u een beroep doet op uw herroepingsrecht, naar: NapPas, Kampenringweg 45 D, 2803 PE Gouda. Wij verzoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

 

MIJN VOORDEEL?

Ik ben in het bezit van een NapPas, wat levert een bezoek aan Indoor Skydive Roosendaal op?

Met uw NapPas kunt u naast u zelf nog eens 3 personen laten profiteren van de korting. Bij Indoor Skydive Roosendaal ontvangt u met uw NapPas € 15,00 korting per persoon x 4 personen = Totale korting bedraagt € 60,00!

Ik ben in het bezit van een NapPas, wat levert een bezoek aan BAS Ballonvaarten op?

Met uw NapPas kunt u naast u zelf nog eens 3 personen laten profiteren van de korting. Een entreekaartje bij BAS Ballonvaarten bedraagt € 164,25  Met uw NapPas ontvangt u € 34,25 korting, dit komt neer op € 34,25 x 4 personen = Totale korting bedraagt € 137,00!

GEBRUIK VAN DE NAPPAS?

Wat is de gemiddelde korting?

De korting die wordt geboden door de aangesloten dagjes weg kunnen flink oplopen! Afhankelijk van de verschillende entreeprijzen kunnen de kortingen zelfs oplopen tot 50%! Gemiddeld gezien schommelt de korting op de entreeprijs rond de 25% per persoon, in totaal vier personen profiteren hiervan met een NapPas!

BESTELLEN?

Ik heb de NapPas besteld maar nog niet binnen?

Wij vernemen graag van u indien u de NapPas niet tijdig binnen heeft! U kunt ons een e-mail sturen. Ook is het mogelijk telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, telefoonnummer: 0800-2017. (gratis telefoonnummer)

Zijn de gehanteerde prijzen exclusief BTW?

Nee, alle vermelde prijzen die u treft op de NapPas website zijn  inclusief BTW!

Wat kost de NapPas?

De NapPas kost slechts €19,95 per jaar! Voor dit bedrag heeft u het  gehele jaar doorlopend korting bij alle aangesloten amusementsgelegenheden. Heel het jaar heeft u kortingen die kunnen oplopen tot wel €30,00 p.p. Op 1 NapPas kunt u jaarlijks al tientallen euro's besparen met uw NapPas!

Kan ik contact opnemen met de Klantenservice

Ja, dat kunt u zeker, u kunt bellen met het gratis telefoonnummer 0800 – 2017!

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

De verzendkosten zijn geheel gratis.

Ik wil de NapPas bestellen, hoe kan ik dit doen?

U kunt de NapPas bestellen via het bestelformulier, BESTELLEN

Indien u extra uitleg wilt hoe u de bestelling kunt plaatsten hebben wij een FILMPJE gemaakt om het voor u te visualiseren.

Welke betaalmogelijkheden biedt NapPas?

De NapPas kunt u bestellen met i-DEAL, Paypal, Eenmalige afschrijving, MasterCard, Maestro, Visa, Webshop Giftcard, MisterCash en SofortBanking.

OVERIGE VRAGEN?

Is NapPas aangesloten bij Thuiswinkel?

Ja, NapPas is aangesloten bij Thuiswinkel!

U kunt dit ook controleren door te navigeren naar de website van Thuiswinkel, https://www.thuiswinkel.org/consumenten/

Ga vervolgens naar “Zoek in onze ledenlijst”, hierna klikt u “Trefwoord of bedrijfsnaam” en u tikt NapPas in voor het benaderen van het certificaat via Thuiswinkel.

NapPas is sinds 5 april 2011 lid van Thuiswinkel.

 

 

Hoe kan ik de NapPas opzeggen?

De NapPas kunt u opzeggen door een brief te sturen aan NapPas, Kampenringweg 45 D, 2803 PE te Gouda. Voorwaarde voor opzegging is dat NapPas uw persoonlijke pas retour ontvangt.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst. Als u binnen deze termijn gebruik heeft gemaakt van de door ons geleverde dienst, dient u het door u gebruikte deel te vergoeden. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht kunt u de NapPas binnen uiterlijk 14 dagen aan ons retourneren, inclusief een mededeling, zoals het ingevulde modelformulier dat u een beroep doet op uw herroepingsrecht, naar: NapPas, Kampenringweg 45 D, 2803 PE Gouda. Wij verzoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

 

Is NapPas aangesloten bij BeCommerce?

Ja, NapPas is aangesloten bij BeCommerce.

U kunt dit ook controleren door te navigeren naar de website van BeCommerce, klik hier

Ga vervolgens naar “Zoek een lid”, hierna klikt u “Zoek op naam” en u tikt NapPas in voor het benaderen van het certificaat via BeCommerce.

NapPas is sinds 2013 lid van BeCommerce

Ik woon in België, is het mogelijk de NapPas te bestellen?

Jazeker, u kunt de NapPas bestellen vanuit België. NapPas is aangesloten bij het keurmerk BeCommerce en biedt de mogelijkheid om te betalen via MisterCash.

Kan ik contact opnemen met de Klantenservice

Ja, dat kunt u zeker, u kunt bellen met het gratis telefoonnummer 0800 – 2017!

Wat gebeurt er met mijn vraag/klacht?

De maximale reactie termijn op uw vraag/klacht is 5 werkdagen, NapPas streeft er echter naar uw vraag en/of klacht zo snel mogelijk te beantwoorden. Afhankelijk van drukte kunnen het meerdere werkdagen zijn, intern is het doel u binnen 1 dag te voorzien van een antwoord. Alle vragen/klachten kunnen worden gericht aan info@nappas.nl  De Klantenservice van NapPas bestaat uit een professioneel team, bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00. U kunt ook een klacht rechtstreeks bij de geschillencommissie indienen, dit kan via www.sgc.nl
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Nieuwsbrief

Video

Nappas op Facebook

4 mensen op één NapPas!