Testimonials

Centrum Vrijwilligerswerk Brielle

Door Anja Hollanders01 oktober 2015. Beoordeling: 8/10

Het bestuur van de gemeente Brielle waardeert het lokale vrijwilligerswerk enorm. Daarom heeft het bestuur samen met het Centrum Vrijwilligerswerk Brielle besloten aan alle vrijwilligers de NapPas beschikbaar te stellen. Vrijwilligersorganisaties kunnen de NapPas aanvragen voor hun vrijwilligers. De professionele en snelle afhandeling van de aanvragen door NapPas zorgen ervoor dat vrijwilligers met hun gezin vlug kunnen profiteren van het zich nog steeds uitbreidende aanbod van leuke activiteiten en dagjes uit.

Dunck Loyalty Marketing

Door Joyce van den Berg05 december 2013. Beoordeling: 7/10

Dunck Loyalty Marketing  is verantwoordelijk voor het voordeelprogramma van FNV. Het FNV-voordeelprogramma biedt ruim 1,1 miljoen aangesloten FNV-leden iets extra’s naast de belangenbehartiging op gebied van werk en inkomen. NapPas heeft deelgenomen aan dit voordeelprogramma door de leden een substantiële korting te bieden op de NapPas. De pas is erg goed ontvangen door de FNV-leden.

NapPas is een professionele organisatie waarmee op een fijne wijze kan worden samengewerkt.

Careyn Keuzepakket

Door Mirjam Furgler, productmanager Careyn Keuzepakket05 augustus 2013. Beoordeling: 8.5/10

NapPas is een mooie aanvulling voor Careyn Keuzepakket! Door de heldere communicatie, het meedenken en goede informatievoorziening over nieuw aangesloten dagjes weg is er een fijne samenwerking ontstaan. Onze abonnees kunnen nu extra voordelig naar 300 dagjes weg in Nederland.

Holland Casino Utrecht

Door Sport en Spel Vereniging Holland Casino Utrecht 16 december 2012. Beoordeling: 8/10

Fijne organisatie met zeer gedreven, professionele manier van werken, absolute aanwinst.

Sport en Spel Vereniging Holland Casino Utrecht

Personeelsvereniging ABN AMRO

Door Gaby Toppers, Vestigingsmanager Service Unit23 februari 2012. Beoordeling: 9.5/10

De Personeelsvereniging van de ABN AMRO heeft tot doel de ontwikkeling, ontspanning en collegialiteit van het personeel van de bank te bevorderen.

Ze wil het doel onder meer bereiken door het (doen) organiseren en aanbieden van ontspannings- en culturele bijeenkomsten, sportevenementen en andere evenementen welke de contacten tussen de leden in collegiaal verband kunnen bevorderen.

Zeg nou zelf… “een dagje uit met het gezin of vrienden” met de voordelen van de NapPas kaart , wie wil dat nou niet?

Nieuwsbrief

Nappas op Facebook

4 mensen op één NapPas!